воскресенье, 30 апреля 2017 г.

Альбом. Початок. 3 роки тому...

Сьогодні буде багато фото... і мабуть багато тексту.  Покажу сторінки дитячого альбому, які було зроблено три роки тому. Альбом цей планувався як подарунок, тому в мене не було ніяких строків і я змогла собі дозволити таку перерву. Поясню, чому так склалося. Це було навесні 2014 року, я дуже загорілася  альбомом  для синочка моєї двоюрідної сестри, яка живе в Росії. Роздрукувала фото до 7 місяців, саме стільки тоді йому було, на одному диханні зробила два розвороти, а потім... а потім почалось... Спочатку був Крим і "нас-там-нєт", а потім ще гірше, набагато гірше... Мобілізація чоловіка 4 квітня, а через 1,5 місяця він вже на сході. С початку літа почалось пекло, я знала не з новин, що там відбувалось і з ким в нас війна. І знову "нас-там-нєт"... Я не хочу писати, що наша сім"я пережила за той рік, думаю і так зрозуміло, чому я так довго не мала натхнення продовжити цей альбом. Тож через три роки, відгородившись від всіх жахів війни і згадавши все добре і позитивне про свою рідню, я  все ж зробила всі 14 сторінок альбому! Роботи ще досить багато - перепліт, обкладинка... сьогодні ж покажу ті 4 сторінки "до"..., з якими хочу прийняти участь в першому завданні СкрапРелаксу - Тема місяця. Дитячий скрап.
































 

4 комментария:

  1. Шикарні сторінки "до"! З нетерпінням чекатиму сторінок "після")) Дякую за щирість, її не так багато в блогосфері і поготів в житті. Натхнення вам, ScrapRelax.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Дякую )) треба знайти час для "після". Приємно, що хтось цінує щирість. Дуже дякую за це!!

      Удалить
  2. Класний буде альбом! Моєї сім'ї настільки близько всі ті події не торкнулись, але я пам'ятаю це відчуття... Ви молодець, що знаходите в собі ресурс бачити хороше накволо. Дякую за участь в завданні від "СкрапРелакс"

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Я сама собою задовлена, бо побоювалася, що не зможу -це я про ресурси.
      Дякую за підтримку!

      Удалить