вторник, 28 февраля 2017 г.

Фінал СП Зустрічають по обкладинці

В блозі АртКлубUA оголошено фінал СП Зустрічають по обкладинці.


Треба зробити підсумковий пост і показати всі роботи по цьому проекту,
в мене їх аж 9! Тож зустрічайте мій парад ))

1 етап - висічка/штамп

Чесно кажучи, вона (обкладинка) найулюбленіша серед усіх ;)

2 етап - картинка/серце




3 етап - квіти/фарби

 


4 етап - шестерні/чіп

Ось такий мій бенефіс :)
Ви мабуть помітили мою прихільність до патріотичної тематики,
я про Україну, а не Ізраїль ))) Ізраїль - то було замовлення.
 Хто мене знає особисто, для того це не новина.
Для тих, хто додивився пост до самого кінця, поясню - то не просто так.
Мій чоловік рік воював на Донбасі, а я два роки була волонтером,
тож мій патріотизм не обмежився скрапом.

6 комментариев:

  1. Как Вы, Ирина,серьезно потрудились!! Браво! Чудесные вышли обложечки! Спасибо, что творите вместе с нами! АртКлуб

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Спасибо, мне тоже понравилось - как сам процесс, так и результат ))

      Удалить
  2. Ірино, ваші роботи дуже гармонійні і композиційно правильні!
    Дякую за участь в СП! Чекатимемо в наступних завдання Арт Клубу ♥

    ОтветитьУдалить
  3. Какие прекрасные! Просто глаза разбегаются) Спасибо, что были с нами, Арт Клуб.

    ОтветитьУдалить